——— Snelle levering ——— Gratis verzending vanaf €50 ——— Veilig online betalen met iDeal, Credit Card, PayPal en Klarna ——— Niet goed geld terug ———
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

FAQ
1 FAQ
1.1 Wat is de levertijd?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 20.00 uur worden gedaan en betaald, worden dezelfde dag verzonden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten bijvoorbeeld niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen  20.00 uur worden de eerst volgende werkdag verzonden.

Bestellingen geplaatst en betaald op vrijdag  20.00 uur, zaterdag en zondag worden maandag verzonden.

Over het algemeen zal de aflevering binnen 24 uur, na verzending van het product, tussen 9.00 uur en 21.00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

1.2 Wat is refurbished en renewed?

Renewed, Refurbished & Returned producten
Je hebt het ongetwijfeld al regelmatig voorbij zien komen Renewed en Refurbished artikelen. Maar waar staat het eigenlijk voor?

Wat is renewed?

  • Renewed, afgekort als 'RN' of  'Renew'
  • Producten in 100% nieuwstaat qua uiterlijk maar door leeftijd of verpakking niet als nieuw te verkopen.
  • Zonder gebruiksporen.
  • 1 jaar garantie, uitbreiding mogelijk. Uitbreiding alleen mogelijk op notebooks. (Koop ''Garantie Upgrade Renew 2 Jaar''.)


Wat is refurbished?

  • Refurbished, afgekort als 'RF' , 'RFG', 'RFS', 'RFB'
  • Producten zijn door leeftijd, verpakking en/of gebruikssporen niet meer als nieuw te verkopen
  • Refurbished producten zijn verdeeld in drie gradaties, namelijk Refurbished Gold, Refurbished Silver en Refurbished Bronze
  • 1 jaar garantie, zonder uitbreiding. Apple producten zoals iPad en iPhone, hebben drie maanden garantie zonder uitbreiding

Refurbished Gold (RFG): Producten met hoogstens 1 gebruiksspoortje.
Refurbished Silver (RFS): Producten met lichte gebruikssporen.
Refurbished Bronze (RFB): Producten met duidelijke gebruikssporen.

Refurbished producten komen in een oranje doos. Renewed producten komen in een blauwe doos. U kunt renewed of refurbished producten herkennen aan de artikelcode. De artikelcode eindigd dan op ''RN'', ''RF'', ''RFG'', ''RFS'' of ''RFB''.

1.3 Leveren jullie naast nieuwe producten ook refurbished producten?

Naast ons brede assortiment aan nieuwe producten leveren wij ook refurbished en renew producten. 

1.4 Wat kan ik bestellen bij iProductStore?

Bij iProductStore kan je makkelijk, snel en veilig consumenten elektronica kopen. Wij leveren uitsluitend kwaliteitsproducten tegen een scherpe prijs.

1.5 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Bij bestellingen onder de € 50 reken wij € 7,95 verzendkosten. Bestellingen boven de € 50 worden gratis verzonden.

1.6 Kan ik mijn bestelling bij iProductStore ook afhalen?

Wij bieden producten aan tegen een scherpe prijs. Dit kan doordat wij geen fysieke winkel hebben. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om jouw bestelling af te halen.

1.7 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Een bestelling bij iProductStore kan op verschillende wijzen betaald worden. Kijk op onze betaalmethode pagina voor een overzicht van onze betaalmethodes. Bij iProductStore betaal je altijd 100% veilig online.

1.8 Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Sinds 08-03-2021 is iProductStore door de keuring gekomen van Stichting WebwinkelKeur. Dit betekent dat iProductStore voldoet aan alle belangrijkste Europese en Nederlandse regels op het gebied van koop op afstand.

We dragen met trots dit keurmerk omdat dit nogmaals de betrouwbaarheid van iProductStore onderstreept. 

Met een goedkeuring alleen houdt het niet op. Stichting WebwinkelKeur is een modern keurmerk dat blijft continu toezien op de betrouwbaarheid van haar leden. Zo kunnen consumenten er terecht met klachten en kunnen zij de aangesloten webwinkels (publiekelijk) beoordelen. Als consument heb je dus meer zekerheden bij een webwinkel die is aangesloten bij dit keurmerk.

Als onafhankelijk derde staat Stichting WebwinkelKeur dan ook garant voor de echtheid van de klantbeoordelingen en voor de betrouwbaarheid van haar leden. Kortom weer een extra reden om bij iProductStore te kopen.

1.9 Hoe stuur ik een retour op naar iProductStore?

Wil je iets retour sturen? Dat is geen probleem. Neem hiervoor contact op met ons via [email protected] en wij zullen jouw aanvraag in behandeling nemen.

Kijk voor meer informatie op onze retourneren pagina.

1.10 Heb ik garantie als ik een product koop?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch kan het wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Daarnaast zit op alle producten de wettelijke fabrieksgarantie. Voor Renewed of Refurbished producten gelden andere voorwaarden. Zie hiervoor kopje 1.2. 

1.11 Kan ik een klacht indienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt jouw klacht mailen naar: [email protected]. Wij zullen jouw klacht in behandeling nemen en proberen om het naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-Platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dat staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1.12 Hoe kan ik contact opnemen?

Wij maken geen gebruik van een (dure) telefooncentrale. Wel kunnen wij jou beter en sneller van dienst zijn via e-mail. 

Wat je vraag ook is, neem contact op met ons door te mailen naar [email protected] Wij zullen jouw vraag binnen 1 werkdag behandelen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »